Projekt menedzselés »

Az ügyfelek elégedettségéhez, a velük való sikeres együttműködéshez elengedhetetlen a feladatok és az erőforrások megfelelő módon történő szétosztása. Bármilyen informatikai rendszer vagy megoldás bevezetése során rengeteg párhuzamos vagy egymást követő feladat merülhet fel, amelyek összehangolása a sikeres bevezetés egyik kulcsa.

A projektvezető feladata – a fentieken túl – a bevezetési módszertan betartatása, a projekt előrehaladásának nyomon követése, dokumentálása, a szükséges munkafeltételek biztosítása, a felső szintű döntések előkészítése, és a két cég közötti koordináció. Munkája - a projekt állapotáról történő jelentések készítése révén - a megfelelő minőség biztosítása szempontjából is nélkülözhetetlen.

Amennyiben ilyen feladat előtt áll, és hiányzik hozzá a megfelelő ember, bízza magát cégünk informatikai rendszerek és megoldások bevezetésében jártas szakemberei egyikére.