CRM rendszerek »

Korunk piaci követelményei mellett a vállalatok profitteremtő képességében egyre nagyobb szerephez jutnak a vevőközpontú vállalati stratégiák.

Az általunk kínált CRM egy olyan ügyfélközpontú megoldás, amely egyetlen rendszerben foglalja össze az ügyfélkezelés valamennyi elemét. Tartalmazza az ügyfélfeltárást, a marketingakciók lebonyolítását, a tényleges értékesítési folyamatokat, valamint azok lezárulta után a vevőszolgálati tevékenységek menedzselését, az értékesítés utáni szolgáltatások és vevőtámogatások biztosítását. Az alábbi néhány pont röviden szemlélteti a CRM megoldás lehetőségeit, amelyek hozzájárulnak a vevői igények jobb felismeréséhez és kiszolgálásához.


Korunk piaci követelményei mellett a vállalatok profitteremtő képességében egyre nagyobb szerephez jutnak a vevőközpontú vállalati stratégiák.

Az általunk kínált CRM egy olyan ügyfélközpontú megoldás, amely egyetlen rendszerben foglalja össze az ügyfélkezelés valamennyi elemét. Tartalmazza az ügyfélfeltárást, a marketingakciók lebonyolítását, a tényleges értékesítési folyamatokat, valamint azok lezárulta után a vevőszolgálati tevékenységek menedzselését, az értékesítés utáni szolgáltatások és vevőtámogatások biztosítását. Az alábbi néhány pont röviden szemlélteti a CRM megoldás lehetőségeit, amelyek hozzájárulnak a vevői igények jobb felismeréséhez és kiszolgálásához.

Értékesítési folyamat és marketing automatizálás: Vevői számlák, lead-ek, szerződések és lehetőségek kezelésével segítséget nyújt értékesítési stratégiák megtervezéséhez és végrehajtásához. Hatékonyabb előrejelzéseket biztosít, és támogatja a kampányok, reklámok megvalósítását, valamint utólagos elemzésüket.

Ügyfélkapcsolat kezelés: Az ügyfelekkel történő szoros személyes, és Interneten keresztüli együttműködés révén képes a viszonteladások számának növelésére.

Bejelentés-kezelés, helyszíni szerviz: Versenyképes megoldás a vevői bejelentések és információkérések fogadására, továbbítására. A telefonos válaszadáson felüli, tényleges intézkedést igénylő ügyek megvalósításával kapcsolatban képes - a szükséges munkaerő és alapanyag biztosításával - raktári és helyszíni javítások megszervezésére, garanciális reklamációk lebonyolítására.

Helyszíni értékesítés: Személyre szabott lehetőséget teremt rendelések direkt létrehozására, nyomonkövetésére, a raktárkészletek és árak aktuális lekérdezésére.

A teljes vevőkapcsolati ciklust lefedő CRM megoldás használata az Önök cégénél is lehetőséget biztosít - a növekvő ügyfélelégedettség révén - versenyelőny megszerzésére, és így eredményesebb vállalati működésre.